lördag 27 december 2008

still alive

Nu var det dags för en update tycker jag...

Vi har det kanonbra här ute i den snöiga och kalla skogen, men nu blir det till att åka hemåt imorgon. Förmodligen mellanlandning i Karlstad redan idag. Mycket att göra innan året är slut liksom :)

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från helgerna.


Syster med Picachu och Fanny hemma hos mamma ligger och myser...


Pokerspelande i köket.. Tre dagar före jul.


Älsklingen och jag!


Julklappsutdelning hos mamma. Vovvarna är med ;)


Picachu tagen på bar gärning när han nosar på paket :P



Syster fick smink i juklapp så jag var ju tvungen att sminka henne :)


Älsklingen läser Cesar Millan och myser med Fanny!


Jag och Picachu :)


Bror och julgran hemma hos pappa..

Sedan bar det av till Värmland, men det får vi berätta om i nästa inlägg för det är lite svårt med uppkopplingen här och så ska vi äta nu. Take care!

Inga kommentarer: