lördag 20 december 2008

update

Wow, vilken dag det var igår.

Jag tror inte jag har hämtat mig ännu riktigt. Kan tyckas att man inte ska behöva vara så himla nervös för ett vikariat på en termin, men för mig var det otroligt viktigt att få det här jobbet. Nu blev det ju så att tjänsten hade utökats till 60% och det innebär ju att det kommer att bli en tuff termin för mig, men det är värt det. Hoppas jag.

Jag ska ha fyra klasser och alla i engelska A. Spännande, spännande. Samtidigt ska jag alltså avsluta mina universitetsstudier. Hur himla spännande är inte det då? Examen. Efter 5 år är det snart min tur. Helt sjukt.

Det kommer att bli så himla mycket jobb, jag inser det, men detta är min chans att skaffa mig lite erfarenheter innan det är dags för flytt och nytt jobbsök då jag ju hoppas på att hitta något lite mer permanent. Lönen var helt ok också med tanke på att jag inte har examen ännu. Måste dock ringa CSN och berätta att de inte kan ge mig så mycket pengar iår. Crap. Men det är bättre än att behöva betala tillbaka.

Och ni som inte gjort det redan.. testa pilates! Sjukt snygga ben får man :)

Inga kommentarer: