söndag 14 december 2008

Sista dagen på jobbet

Nu sitter jag hemma i soffan och smaskar på fruktspån om ni vet vad det är. Det är som korkskruvslockar av karamellgodis. Typ. Köpta på liseberg igår. Mumsigt :)

Idag har jag jobbar min sista dag på H&M... Troligtvis i alla fall. Det känns konstigt. Både bra och dåligt på samma gång. Jag kan inte jobba helg mer, jag orkar inte och jag hinner inte. Men jag kommer att sakna det för jag har trivts jättebra där. Men allt har ett slut och nu måste jag fokusera på framtiden. Tyvärr försvinner ju nu då den där lilla extra inkomsten som jag överlever på varje månad. Mitt hopp står ju då till ett nytt extrajobb av pedagogisk art. *hoppas*

De var så gulliga och gav mig ett paket när jag skulle sluta. Själv köpte jag ett gäng kakor att bjuda på. Jag har ju ändå varit där i 3,5 år nu....

Och se vad som fanns i paketet... :)

Det känns ändå skönt att kunna få vara lite ledig på helgerna och att kunna vara mer med "familjen". Nu längtar jag bara tills min älskling kan få bli ledig och får slita sig från datorn på dagarna så vi kan ha det mysigt ihop. Hoppet om en vit jul lever också kvar än så länge :) Mycket bra nu, även om inte allt är bra. Det kommer inte att bli det huset vi kollade på igår heller. Men det är ju såhär det är. En enda cirkus. Tur att vi inte har bråttom ;) Kommer att bli ett evigt farande till Göteborg bara...

Inga kommentarer: