torsdag 4 december 2008

Julbak


Idag har jag varit ledig. Det känns hur skönt som helst. Dock blir jag lätt lite rastlös när jag inte har något på schemat alls så jag bestämde mig för att göra lite julgodis idag. Fick hjälp att åka och handla det som behövdes av älsklingen, och sedan var det bara o köra på.


Med de där ögonen är det svårt att inte låta dem smaka, men choklad får hundar absolut inte äta. Det vet ni väl? Jag gjorde massa gott, men jag berättar om det en annan gång. Idag fick mannen en liten rolig sak i julkalendern. Det var popcornkrydda med smörsmak som jag hittade på biografen. Kul ju :)



Piccan hjälper husse med tidningen... Notera att frisyren är utanför bilden med vilje. Jag fick inte under några omständigheter visa den. Håret börjar bli långt nu och det är inte så lätt att veta vad man ska göra av det. Tell me about it. Mitt hår ska vi inte ens prata om. Det har varit superfint, men nu är det banne mig dags att ta ur håret. Fast jag har inte råd att fixa det nu så det får se för grisigt ut i jul o nyår :( Jättetråkigt och stor risbuske är vad det är just nu. Får väl köra på uppsättningar.. Synda bara att fästena syns då. Imorgon är det fredag! Och jag är ledig då också ;) Fick förresten veta att jag klarade tentan jag gjorde förra veckan. Bra va? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis tjejen!
Inte för att jag trodde nåt annat :) Kram