onsdag 3 december 2008

Jullov!?!

Nu... är hemtentan inskickad, det finns ingen återvändå. Skönt faktiskt. Vad ska man hitta på nu då? :) Jag är inget bra på att vara ledig. Ska väl mysa med vovvarna lite och kanske planera lite julbak. Någon som har bra tips?


Här är en liten bild från julmarknaden i söndags som jag har snott från H. Hoppas hon inte misstycker. Det var inte så snöigt som ni ser.. Men detta var i alla fall innan det började regna så vi var fortfarande glada.

Idag är det ju 3 dec. Jag har inte berättat att min älskling har fått en julkalender av mig. Han har namnsdag den 1a dec och för två år sedan fick han en julkalender då, av en lite annan sort kan man säga :P Men iår så var det dags igen tyckte jag och nu öppnar han ett litet paket varje morgon och blir som ett litet barn som går och klämmer fast han inte får.. Ska uppdatera er lite om vad som hittills har legat i paketen då. På namnsdagen den 1a var jag så fiffig att det låg en chokladkalender i paketkalendern så nu har han ju två kalendrar kan man säga :) Igår fanns där en flaska duschgel och idag en trepack zoo-tablettask. Verkligen spännande!

Jag får väl se det som att jag har helg nu fram till helgen för då ska jag jobba. Vad gör man när man är ledig på helgerna då? Ska nog komma på nåt. Men först lite pilates och dusch tror jag.

Inga kommentarer: