söndag 13 juli 2008

Kennelträff

Jisses vad ont i ryggen jag har idag. Jag undrar om det kommer ifrån simningen eller något annat. Det är ju bara på högra sidan med... Jag har alltid haft problem med min rygg eftersom jag har scolios, men de senaste åren har det varit mycket, mycket bättre förmodligen tack vare att jag har börjat träna lite mer seriöst. Nu har jag ju varit sjuk länge och det kan vara därför min rygg gör ont igen. Förr hade jag sån här värk varje dag dygnet runt. Jag är verkligen tacksam för att det har lättat! Nåväl, kanske kan man få lite massage ikväll ;)

Idag har vi först och främst njutit av den sista semesterdagen. Sen har jag tvättat en massa semestersmutsiga kläder och så har vi handlat och varit på kennelträff hos familjen Lingestig där vi köpte Picachu.

www.lingestigskennel.com

Det var supermysigt att träffa alla hans släktingar och vänner igen och man kan säga att han var minst sagt lycklig. Han pep ända från bilen när han fattade vart vi var påväg. Ajax hade det också bra för nu är han tillräckligt stor för att få leka med familjens collie Bella då han inte kan vara med alla de små chihuahuorna. Picachu har ju blivit stor pojke nu och förseddes därför med kisskydd för att hindra honom och de andra killarna från att pinka in altanen. Det serverades middag och efterrätt som satt fint i det vackra vädret. Nåväl, det kom ett par regnskurar, men det kvittar i efterhand :). Ni MÅSTE gå in och titta på deras små valpar!! De är leveransklara om en evcka och hur söta som helst, de två killarna har inte fått något hem ännu så... passa på ;) Det är verkligen en bra kennel det kan jag lova.


Jag och kullens minsting "Tummelisa"

Imorgon börjar jag jobba. Det känns faktiskt inte så tungt, men jag hoppas jag slipper ha ont i ryggen för då blir det outhärdligt hur roligt det än är!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men OHOJ vilken sötnos på bilden. Var inne och tjuvkikade lite på kennelsidan också, något jag inte skulle gjort. Nu värker det sådär i jag-vill-ha-en-söt-liten-chiuaua-maggropen :) Får låna Picachu snart igen ;) Kram Linn