tisdag 15 juli 2008

Ledig dag

Lite av dagens underhållning:



Det har varit skönt att vara ledig idag, det blev verkligen en mjukstart på jobbet. Men nu kan man väl säga att jag är redo för resten av veckan. Jag hoppas bara att det inte blir så segt.. så.. kom och kööööp!! :)

Idag har jag varit och solat för här är det bara varmt, men ingen sol i sikte som gör en brun. Sedan lekte jag lite med vovvarna och så har jag bakat. Det blev supergoda muffins med dumle och baileys och så de berömda hallongrottorna. Det går ju inte av för hackor precis... Nu ikväll har vi varit och fikat hos M och B för mr B fyller också år imorgon, så vi brukar ha någon form av gemensam sammankomst. Mycket trevligt, men det är synd att man inte kan vara borta så länge när alla jobbar mitt i veckan.

Imorgon är det dagen F :)

Inga kommentarer: