fredag 25 juli 2008

Vimmerbybesök

Idag har jag varit ledig. Det har varit skönt att slippa jobba, men det har hänt en hel del ändå så jag är väldigt trött nu. På förmiddagen var vi i stan och köpte lite kläder på H&M till mig och sen gick vi och införskaffade nya löpdojjor båda två så nu är vi rustade för Lidingö. Jag fick springa på löpbandet i affären för att de skulle se hur jag sprang och välja rätt skor, så nu måste de funka bra :)






Efter det åkte jag och syster med Picachu till Vimmerby där jag hade ett möte... Sen snabbis hos pappa innan vi åkte och handlade lite fika och satte oss i en park för att vänta på att mamma skulle sluta jobba. Där fick vi middag sen och hade det mysigt en stund innan det var dags att åka hem. Mysigt att träffa syskonen lite oftare tycker jag! Och.. jag har ju kört en massa bil idag med. Utan mannen vid min sida. Det gick jättebra, men jag blev supertrött. Vägen hem var inte så rolig när jag mest försökte att inte somna! Imorgon är det en ny dag med partaj på schemat. Men först jobb. Såklart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte så roligt när syrran ligger och halvsover bredvid heller! Kunde inte hjälpa mig själv. :P