torsdag 24 juli 2008

vilken dag

puh! hur har ni det i sommarvärmen? Jag tror att jag smälter bort snart... Varför fick jag inte detta vädret på min semester?? Det är inget att göra åt, men lite surt är det att jobba och slita när det är underbar sol ute. När det är varmt väder kommer inga kunder och då finns det inte mycket roligt att göra på jobbet. Idag har jag städat hela damavdelningen ensam. Det tog lång tid och när jag var klar var det bara att börja om från början för då var det stökigt igen. Det var typ allt som fanns att göra. Knasigt mycket folk på stan ändå trots vädret, men det kanske var många som lockades av rean.

Imorgon är jag ledig och skulle gärna vilja hålla mig borta från H&M, men jag måste hitta något att ta på mig inför helgens aktiviteter. Har ju lite koll på vad som finns nu i alla fall så det tar väl inte alltför lång tid. Nya springskor måste jag ha med, för de som jag köpte bara för 1 ½ år sedan ger mig fortfarande skoskav märkte jag i morse och det funkar ju inte när jag måste träna inför Lidingöloppet... Borde anmäla mig dit förresten.. Så lönen lär väl ryka rätt snabbt... :)

Idag har jag mått så skumt och ryggen har gjort ondare än någonsin och dessutom jag klampat runt i superhöga skor för att jag inte hittade mina tofflor innan jag skulle åka till jobbet så det har varit mycket att gnälla på. Bäst jag går och lägger mig snart så att jag orkar med morgondagens äventyr. Lille Picachu får följa med mig på min första solobiltur på helt sjuuukt länge. Men det ska gå bra och jag vet ju att jag KAN köra bil. Ska bara göra det också. Idag ringde jag och bokade en annan grej också, men det är en hemlis än så länge.. tihi!

Tillsist lite bilder på godningarna.







Inga kommentarer: