söndag 20 juli 2008

söööndag

Vad skönt det är med lediga dagar! Idag har jag för första gången på länge sovit tills jag inte var trött längre. Klockan stannade på 09.25! Himla skönt, och hundarna var så duktiga som inte behövde gå ut tidigare. Mannen också, som tog ut dem. TACK! Det betyder så mycket att få slappa 5 min extra.

I eftermiddags åkte vi till Mjölby för att kolla in Sharpman. Jag blev besviken, det var mest hästgrejer och man fick inte ta in HAN-hundar. I en djuraffär?! Så löjligt. Vi tog in dem ändå.. och Ajax kissade på golvet !! Hmm, jaja, de får skylla sig själva. Antingen hundar eller inte hundar. Ingen diskriminering här tack.

Sen storhandlade vi på City Gross. Var ju tvungen att kolla in det, men det var väl inte så himla speciellt förutom att de hade mycket bra kött. Fast så billigt vet jag inte. Ikväll har vi haft besök av grannarna som fick mat. Det var trevligt och det är ju så mycket roligare att äta tillsammans med någon ibland. Vi såg även filmen Smokin' Aces som jag tydligen har sett förut, men nja.. den var väl inte superbra direkt. Dags att förbereda sig för en jobbig morgondag då.. Snark

Inga kommentarer: