tisdag 29 juli 2008

Ännu en dag till ända

Ja. Vad har då denna dagen inneburit? I morse var jag ute och sprang.. Det var väldigt skönt, men tidigt. Fast man vaknar bättre om man springer på morgonen har jag märkt. Få se om jag hinner det imorgon. Är verkligen nöjd med mina nya löpskor. Det är NIKE+ pegasus och de är supersköna. Man kan tydligen koppla dem till sin ipod för att få fram statistik när man springer. Verkar ju coolt, men lite väl hi-tech kanske? För övrigt har jag jobbat 12-18. Det låter kanske inte så farligt, men i den här värmen var det verkligen jobbigt. Jag och S räknade minuterna tills det var dags att stämpla ut. Varken min hjärna eller kundernas verkar fungera till 100% i värmen och det är ju positivt att det inte bara är jag i och för sig. Ikväll har jag varit för trött för att vara social tyvärr :( Men jag har fått lite renare här hemma, med betoning på lite och det känns ju skönt. Imorgon kommer Syster. Kul!

Inga kommentarer: