måndag 28 juli 2008

måndag

Detta har varit en typisk måndag. Lite småtråkig och svår att få att komma igång, men den gick över lika fort som de brukar. AC:n på jobbet var paj så idag har vi svettats floder. Kunderna tyckte faktiskt synd om oss, men trots värmen var dert många som handlade. Varför människor?? Är ni lediga så åk och bada! Det är ju inte utan att man blir avundssjuk. Hade jag varit lite ledig just nu hade jag velat åka till Öland. Så himla fint och så länge sen jag var där. Måste prioritera det högre nästa sommar. Får lite dåligt samvete för att jag inte orkar ägna mig så mycket åt min hund när jag kommer hem från jobbet. Jag är så trött jämt och han är så söt så det blir mest mys i soffan. Mannen är så duktig och leker och busar med dem, men jag har liksom ingen energi. Nu har jag och Picachu tränat några minuter i alla fall och han älskar verkligen att göra saker för godis. Min typ av hund :) Ska bli skönt att få vara ledig mitt i veckan nu så morgondagen lär väl gå som på en dans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heje!
Klart vi ska ge dig lite bättre/mer feedback! Trist med ofungerande AC, jag har absolut inga problem med det i kyldiskarna på ICA :P Vi måste ses snart! Kraam, Linn

Jo sa...

Du är ju min flitigaste kommentarsskrivare, men jag tackar och bockar! :)