lördag 12 juli 2008

Vansbro Tjejsim 2008



Yey. Nu är 3/4 grenar avkalrade. Vi har åkt bil nästan hela dagen och nu har vi packat upp och ätit mackor och hållt koll på hundar så jag är skittrött... Men lite ska jag berätta. Det mesta går att läsa på www.vansbrosimningen.se, och även mitt resultat. Ska jag vara ärlig så har jag inte orkat kolla än, men det ska ligga kring 36 minuter skulle jag tro. Inte helt illa även om jag simmade sist. Det var i och för sig bara för att det blev så läskigt när det var trångt. Det var 17,5 grader i vattnet och med våtdräkt på är det ju ganska skönt faktiskt. Men, man såg ju ut som en mupp. Helt klart! Hehe.. som alla andra i och för sig.



Det är skönt att ha det gjort och ärligt talat var det inte särskilt jobbigt även om jag var trött i bilen på vägen hem. Nu är det i alla fall hur skönt som helst att vara hemma. På måndag börjar jag ju jobba!

Inga kommentarer: