söndag 27 juli 2008

Sommarfesten 2008

Hej alla glada. Jag har sett att det är ett par stycken som läser min lilla blogg ändå och det tycker jag är supertrevligt. Vore lite skoj om några fler skulle våga sig på att lämna en kommentar då och då för feedback är ju viktigt ;) Nejdå, men feel free att reagera eller bara hälsa något!

Så till helgens aktiviteter... Vilket väder vi har! Solen har verkligen lyst med sin närvaro den här gången. I lördags jobbade jag 12-16 och sedan bar det av mot E-tuna och den årliga sommarfesten. På vägen åts det svullomat och jag kan garantera att detta även skedde under natten samt på hemvägen så om mina löppass i veckan nu har givit resultat är de som bortblåsta vid det här laget! I vilket fall som helst hade vi supertrevligt. Då vi är ett "slutet sällskap" ska jag inte gå in på detaljer om våra aktiviteter, men jag kan säga att de inkluderade utgång på ett ställe som heter Nybron i den svettiga sommarnatten.



Vill även rikta ett stort tack till arrangörerna för bra arbete och till min mor och två yngsta systrar som ställde upp för att passa hundarna här hemma.

Inga kommentarer: